Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лановенко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Лановенко А. Мультимедіа як засіб і технологія навчання майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / А. Лановенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 274-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_41 Розглянуто деякі підходи до визначення поняття "мультимедіа" та використання засобів і технологій мультимедіа в підготовці майбутнього вчителя. Визначено їх вплив на формування інформаційно-комунікаційної компетентності як складової професійної компетентності майбутнього вчителя.Рассмотрено некоторые подходы к определению понятия "мультимедиа" и использования средств и технологий мультимедиа в подготовке будущего учителя. Определено их влияние на формирование информационно-коммуникационной компетентности как составляющей профессиональной компетентности будущего учителя.Considered some approaches to the definition of "multimedia" and the use of multimedia technologies and in the preparation of future teachers. Defined by their influence on the formation of information and communication competence as a component of professional competence of future teachers.
| 2. |
Лановенко А. О. Сучасний підхід у викладанні іноземних мов [Електронний ресурс] / А. О. Лановенко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 259-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_52
| 3. |
Лановенко А. Розвиток інформаційної компетентності викладача інноваційного ВНЗ [Електронний ресурс] / А. Лановенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 4. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_4_20 Розглянуто зміст і методику формування професійно-педагогічної компетентності та її складової – інформаційної компетентності викладача та студента ВНЗ, а також, особливості побудови та використання в навчальному процесі електронного навчально-методичного комплексу.Рассмотрено содержание и методику формирования профессионально-педагогической компетентности и ее составляющей – информационной компетентности преподавателя и студента ВУЗ, а также особенности построения и использования в учебном процессе электронного учебно-методического комплекса.The content and methodology of professional teaching competence and its component – the information competence of teachers and students, as well as design features and educational use of electronic teaching complex.
|
|
|